marți, 25 februarie 2014

Din dragoste pentru noi...produse noi marca Carrefour Romania

Femeia este duhul frumos mirositor,este aroma puritatii,este simbolul maternitatii,Femeia reprezinta dragostea cea de toate zilele a barbatului!Si spun asta deoarece cei de la Carrefour au lansat pentru noi femeile o gama noua de produse pentru ten,corp si par la preturi accesibile spun eu...

In acest articol am sa detaliez cate putin din produsele pe care as vrea sa le incerc si in care mi-as pune toata increderea.
Asadar voi incepe pentru ten cu Lotiunea tonica pentru ten sensibil Hydra Science,care mi se pare ideala pentru tenul meu sensibil si putin gras,mi-ar matifia tenul,dupa care as alege Crema Hidratanta pentru ten sensibil Hydra Science pentru a-i reda elasticitatea necesara pielii.
Deoarece sunt o persoana care poarta ochelari de vedere pielea din jurul ochilor are riduri fine si simt mereu nevoia de a face masaj in jurul ochilor cu o crema precum cea de la  Hidra Science.
Toate cele mentionate se regasesc pe acest catalog
 http://carrefour.ro/les-cosmetiques#hydra.
Si acum ca am terminat cu tenul nostru cel de toate zilele ,as continua sa scriu ceea ce ma nemultumeste la parul meu: VOLUMUL!!:((((si cred ca produsele pentru volum de la KERA SCIENCE Densi`Volum si-ar face treaba,pretul foarte accesibil nu ar fi o bariera pentru cele care se confrunta cu lipsa volumului.
As alege toata gama pentru volum,respectiv Samponul Densi`Volum si Balsamul Densi`Volum.
Spre final as spune ca produsele pentru corp nu trebuie sa lipseasca din ritualul nostru de dupa dus dar si in fiecare zi atunci cand simtim uscaciunea pielii de pe corp,cel putin in cazul meu!o fi de la lipsa sufiecienta de apa...habar n`am!Dar prefer sa imi ajut pielea la hidratare cu Lotiunea de corp cu ulei de nuca si unt de mango NECTAR OF NATURE,care are si un pret accesibil...
Acestea fiind spune vreau sa cred ca increderea in acestea nu imi va fi pusa la indoiala si va invit sa va spuneti  parerea!
Va puuuupp si va doresc multa sanatate bloggeritelor!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu